Una desena de persones s’han volgut sumar a la ruta de conscienciació mediambiental organitzada per Compromís en un dels llocs emblemàtics de Benidorm, la Creu. L’objectiu de la passejada ha consistit a reconéixer aquest indret de la Serra Gelada i netejar-lo per denunciar l’abandonament que pateix.

Una setmana després de la neteja de la cala del Ti Ximo que van efectuar quatre membres de Compromís per Benidorm, s’ha realitzat una ruta de conscienciació medioambiental oberta a tots els ciutadans. Després de poc més de tres quilòmetres vorejant la Serra Gelada, el senderistes han arribat a la Creu. Per desgràcia, en aquest punt els participants han trobat diferents residus en aquest paratge natural: vidres, plàstics, llaunes i altres restes estan escampats pels voltants del mirador. Els participants en poc de temps han arreplegat unes 12 bosses de deu litres de capacitat amb la brutícia trobada.

Com l’acció efectuada a Ti Ximo, la ruta i recollida de brutícia a la Creu és una crida a la conscienciació per fomentar la neteja i conservació del medi ambient de Benidorm, sobretot si forma part d’un Parc Natural. Crida l’atenció que l’Ajuntament no ha donat cap explicació ni resposta a la brutedat arreplegada a la cala. A Compromís per Benidorm no entenem que no s’haja exposat quines mesures es preparen per donar-hi resposta i esperem que la regidoria de Medi Ambient solucione la falta de neteja d’ambdós paratges de la Serra Gelada.

Per altra part, el col·lectiu local de Compromís seguirà realitzant les accions que es consideren necessàries per aconseguir un medi ambient completament sostenible a la nostra ciutat perquè un entorn més net i amb una millor conservació i protecció beneficia la imatge de Benidorm i, per tant, hi pot atraure més visitants i turistes.

(Fotos més avall)

________________________________________________________________

Compromís realiza una ruta medioambiental a la Cruz de Benidorm 

Una decena de  personas se han querido sumar a la ruta de concienciación medioambiental organizada por Compromís en uno de los lugares emblemáticos de Benidorm, la Cruz. El objetivo del paseo ha consistido en reconocer este lugar de Sierra Helada y limpiarlo para denunciar el abandono que padece.

Una semana después de la limpieza de la cala del Ti Ximo que efectuaron cuatro miembros de Compromís per Benidorm, se ha realizado una ruta de concienciación medioambiental abierta a todos los ciudadanps. Después de poco más de tres quilómetros bordeando Sierra Helada, los senderistas han llegado a la Cruz. Por desgracia, en este punto los participantes han encontrado diferentes residuos en este paraje natural: vidrios, plásticos, latas y otros restos están desperdigados por los alrededores del mirador. Los participantes en poco tiempo han recogido unes 12 bolsas de diez litros de capacidad con la suciedad encontrada.

Como la acción efectuada en Ti Ximo, la ruta y recogida de suciedad en la Cruz es una llamada a la concienciación para fomentar la limpieza y conservación del medio ambient de Benidorm, sobre todo si forma parte de un Parque Natural. Llama la atención que el Ayuntamiento no ha dado ninguna explicación ni respuesta a la suciedad recogida en la cala. En Compromís per Benidorm no entendemos que no se haya expuesto qué medidas se preparan para dar respuesta a esto y esperamos que la concejalía de Medio Ambient solucione la falta de limpieza de ambos parajes de Sierra Helada.

Por otra parte, el colectivo local de Compromís seguirá realizando las acciones que se consideren necesarias para conseguir un medio ambiente completamente sostenible en nuestra ciudad porque un entorno más limpio y con una mejor conservación y protección beneficia la imagen de Benidorm y, por lo tanto, puede atraer más visitantes y turistas.

(Fotos más abajo)

Fotos de la ruta 

2014-08-23 12.41.36 2014-08-23 12.41.40 IMG-20140823-WA0005 IMG-20140823-WA0007

Fotos de la recollida /recogida

IMG-20140823-WA0020

IMG-20140823-WA00172014-08-23 12.30.052014-08-23 12.19.592014-08-23 12.16.31IMG-20140823-WA0018

IMG-20140823-WA0021