Fa només dos dies, un ciutadà es va posar en contacte amb Compromís per Benidorm mitjançant l’espai de «Denuncia» de la nostra pàgina web, ja que l’aplicació de mòbil «Línea verde» de l’Ajuntament no havia sigut efectiva. Després de la denúncia de Compromís, el consistori per fi ha reaccionat i ha il·luminat la zona.

Entre l’Avinguda Vicente Pérez Devesa i el carrer President Adolfo Suárez de nit no hi havia cap il·luminació. D’això es queixava a Compromís per Benidorm un ciutadà anònim. Amb més raó encara si tenim en compte que l’Ajuntament havia contestat fa un parell de mesos que canviaria els llums dels fanals en breu temps i encara no ho havia fet.

Doncs dos dies després que Compromís criticara l’eficàcia real de l’aplicació de l’Ajuntament anomenada “Línea Verde” i després que es pose en evidència la falta de rapidesa i de solució per part del consistori, la llum ha tornat a la zona. Gràcies al ressò de la denúncia de Compromís sobre aquesta situació en els mitjans de comunicació de Benidorm i en otros periódicos, com el Diario Información o la Veu del País Valencià, sembla que els responsables polítics del municipi han reaccionat.

Des de Compromís per Benidorm ens felicitem perquè aquest ciutadà haja vist solucionat el seu problema. Ens motiva per seguir lluitant pels interessos dels benidormers i benidormeres i per continuar criticant actuacions injustes o discutibles. Així mateix, recordem que la secció de «Denuncia» de la nostra web segueix oberta per a qualsevol ciutadà que detecte casos como aquest, ja resolt i pot ser que no li facen el cas que necessita.

________________________________________________________________

Los ciudadanos critican, Compromís denuncia y el Ayuntamiento reacciona

Hace solo dos días, un ciudadano se puso en contacto con Compromís per Benidorm mediante el espacio de «Denuncia» de nuestra web, ya que la aplicación de móvil «Línea verde» del Ayuntamiento no había sido efectiva. Después de la denuncia de Compromís, el consitorio por fin ha reaccionado y ha iluminado la zona.

Entre la Avenida Vicente Pérez Devesa y la calle Presidente Adolfo Suárez de noche no había ninguna iluminación. De esto se quejaba a Compromís per Benidorm un ciudadano anónimo. Con más razón todavía si tenemos en cuenta que el Ayuntamiento había contestado hace un par de meses que cambiaría las luces de las farolas en breve tiempo i aún no lo había hecho.

Resulta que dos días después de que Compromís criticara la eficacia real de la aplicación del Ayuntamiento llamada “Línea Verde” y después de que se ponga en evidencia la falta de rapidez y de solución por parte del consistorio, la luz ha vuelto a la zona. Gracias al eco de la denuncia de Compromís sobre esta situación en los medios de comunicació de Benidorm y en otros periódicos, como el Diario Información o la Veu del País Valencià, parece que los responsables políticos del municipio han reaccionado.

Desde Compromís per Benidorm nos felicitamos porque este ciudadano haya visto solucionado su problema. Nos motiva para seguir luchando por los intereses de los y las benidormenses y para continuar criticando actuaciones injustas o discutibles. Asimismo, recordamos que la sección de «Denuncia» de nuestra web sigue abierta para cualquier ciudadano que detecte casos como este, ya resuelto, y puede que no le estén haciendo el caso que necesita.