Des que Compromís per Benidorm posara en marxa l’espai de «Denuncia» en la nostra pàgina web, hem rebut algun correu electrònic que posa de relleu el mal estat o despreocupació per alguns llocs de la ciutat. Un d’aquests exemples crida especialment l’atenció, atès que el denunciant ja havia utilitzat l’aplicació de mòbil «Línea verde» de l’Ajuntament perquè el consistori hi pose solució.

Concretament, la imatge correspon a un espai entre l’Avinguda Vicente Pérez Devesa i el carrer President Adolfo Suárez on de nit no hi ha cap il·luminació. El denunciant afirma que fa anys que no existeix cap llum a la zona, però l’Ajuntament contesta que els cables van ser robats i que «en breus» en col·locaran de nous. Cal dir que l’usuari va posar la denúncia mitjançant l’aplicació el passat mes de gener, que ja fa quasi 3 mesos de la resposta i que encara la zona està completament a fosques.

Tenint en compte la nul·la actuació municipal després d’aquest temps, tant després del presumpte robatori del cable com de l’anunciada reparació en breus, des de Compromís per Benidorm ens preguntem si l’aplicació de mòbil és realment eficaç o si només és una cortina de fum per fer vore que l’Ajuntament està posant solució a aquests problemes, quan realment no és així.

Exigim que s’arregle la falta d’il·luminació de la zona el més prompte possible i que la connexió entre l’aplicació i el consistori municipal siga totalment efectiva. Igualment, la secció de «Denuncia» de la nostra web segueix oberta per a qualsevol ciutadà que detecte casos como aquest.

_______________________________________________________________

Los benidormenses denuncian y ponen en evidencia la utilidad de la aplicación del Ayuntamiento

Desde que Compromís per Benidorm pusiera en marcha el espacio de «Denuncia» en nuestra página web, hemos recibido algún correo electrónico que pone de relieve el mal estado o la despreocupación por algunos lugares de la ciudad. Uno de estos ejemplos llama especialmente la atención, puesto que el denunciante ya había utilizado la aplicación de móvil «Línea Verde» del Ayuntamiento para que el consistorio le diese solución.

Concretamente, la imagen corresponde a un espacio entre la Avenida Vicente Pérez Devesa y la calle Presidente Adolfo Suárez donde por la noche no hay ninguna iluminación. El denunciante afirma que hace años que no existe ninguna luz en la zona, pero el Ayuntament contesta que los cables fueron robados y que «en breve» colocarán unos nuevos. Cabe decir que el usuario puso la denuncia mediante la aplicación el pasado mes de enero, que ya hace casi 3 meses de la respuesta y que aún la zona está completamente a oscuras.

Teniendo en cuenta la nula actuación municipal después de este tiempo, tanto del presunto robo del cable como de la anunciada reparación en breves, des de Compromís per Benidorm nos preguntamos si la aplicación de móvil es realmente eficaz o si solo es una cortina de humo para hacer ver que el Ayuntamiento está poniendo solución a estos problemas, cuando realmente no es así.

Exigimos que se arregle la falta de iluminación de la zona lo más pronto posible y que la connexión entre la aplicación y el consistorio municipal sea totalmente efectiva. Asimismo, la sección de «Denuncia» de nuestra web sigue abierta para cualquier ciudadano que detecte casos como este.