Davant de les acusacions vessades per un diari de tirada nacional respecte a un dels integrants del col·lectiu Compromís per Benidorm i, per extensió, contra el mateix col·lectiu, volem expressar:

1. Que ni Compromís per Benidorm, ni cap dels seus integrants, no ha estat consultat per aquest diari en cap moment per a contrastar les informacions publicades. Pensem que consultar amb la font directa és la primera cosa que hauria de fer qualsevol periodista o diari mitjanament seriós.

2. Que el diari considera, opina, que familiars d’integrants de Compromís per Benidorm han estat col·locats o posats a dit, segons les pròpies paraules de l’article, sense haver demostrat la causa-efecte entre els documents legals que avalen la contractació personal laboral i que realitza  insinuacions, sense valorar el dany que les seues opinions, no fets contrastats, poden realitzar en el nostre col·lectiu.
i 3. Que tant les persones afectades com el col·lectiu Compromís per Benidorm es reserven el seu dret d’emprendre accions legals contra el mitjà que ha publicat la notícia, si no es produïx cap rectificació, o contra qualsevol individu, entitat, organització o organisme que difonga l’article.

Compromís per Benidorm

_______________________________________________________________

Comunicado sobre las acusaciones de colocación de trabajadores respecto a Compromís per Benidorm

Ante las acusaciones vertidas por un diario de tirada nacional respecto a un de los integrantes del colectivo Compromís per Benidorm y, por extensión, contra el mismo colectivo, queremos expresar:

1. Que ni Compromís per Benidorm, ni ninguno de sus integrantes, no ha sido consultado por este diario en ningún momento para contrastar las informaciones publicadas. Pensamos que consultar con la fuente directa es la primera cosa que tendría que hacer cualquier periodista o diario medianamente serio.

2. Que el diario considera, opina, que familiars de integrantes de Compromís per Benidorm han sido colocados o puestos a dedo según las propias palabras del artículo, sin haber demostrado la causa-efecto entre los documentos legales que avalen la contratació personal laboral y que realiza insinuaciones, sin valorar el daño que sus opiniones, no hechos contrastados, pueden realizar en nuestro colectivo.

y 3. Que tanto las personas afectadas como el colectivo Compromís per Benidorm se reservan su derecho de emprender acciones legales contra el medio que ha publicado la noticia, si no se produce ninguna rectificación, o contra cualquier individuo, entidad, organización u organismo que difunda el artículo.

Compromís per Benidorm